پروژه های معماری

غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی 2

غرفه نمایشگاهی ابزار قدرتمندی است، زائیده برنامه ریزی دقیق شرکت کننده و ایده خلاق طراح که به منزله ویترینی است برای نمایش انواع فعالیتها و تکنیک های فروش. به کلامی دیگر،غرفه نمایشگاهی یک تصویر چند بعدی از پیام های بازاریابی و فروش است. غرفه مجموعه ای از سازه های فیزیکی نیست بلکه واسطه بازاریابی یکپارچه ایست که از ویژگی های فیزیکی خود برای ایجاد فرصتهای فروش محصولات و خدمات استفاده میکند. غرفه تصویر روشنی از شرکت کننده است برای دامنه وسیعی از مخاطبان! ماندگاری غرفه در اذهان بازدیدکنندگان به تنهایی معیاری باارزش برای تعیین موفقیت غرفه است. در نتیجه بسیاری از شرکتها به دنبال افزودن تعداد بازدیدکنندگانی هستند که غرفه آنها را به خاطر بسپارند. تعداد بازدیدکنندگانی که غرفه را می بینند و بعد از نمایشگاه نام شرکت، محصولاتش یا هر دو را به خاطر می سپارند، ماندگاری در ذهن را اندازه گیری می کند. ماندگاری در ذهن تا آنجا ارزشمند است که تاثیر غرفه را از دامنه نمایشگاه فراتر می برد. این امر به نوبه خود در تاثیر بر تصمیم گیری برای خرید کمک می کند و آگاهی از محصول و شرکت را در مدتی طولانی تر موجب می شود.

آنچه که بسیار مهم است توان محیط نمایشگاهی در ارائه و تفسیر اطلاعات و نیز جلب مخاطب و تاثیر آن بر افکار و اندیشه هاست. طراحان نمایشگاه با استفاده درست از فضا،محیط، حرکت و تجارب واقعی، ارتباط موثر با مخاطب را تسهیل میکنند.آنان به شکل گروهی و با تخصص های مختلف کارمی کنند و با همکاری هم می کوشند که پیام نمایشگاه را به بهترین وجه ممکن انتقال دهند. طراحان از پتانسیل محیط برای انتقال پیام استفاده می کنند و با استفاده از پیام و محیط،فضای ارتباطی ایجاد می کنند.

دپارتمان طراحی و معماری تازنگ مفتخر است تا با بهره گیری از متخصصین و مهندسین این امر، شما را در رسیدن به غرفه ای پویا، خاص و با کیفیت از منظر مکان همراهی کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *